DSLR Dünyasına Giriş Yaptım Tavsiyelerim


Uzun süredir bir DSLR Makine alıp fotoğraf deneyimimi artırmak istiyordum. Fotoğraf çekmeyi her zaman sevmişimdir. iPhone 5S ile uzun süredir güzel fotoğraflar çektiğimi söyleyebilirim. Ama artık bu bana yetmez oldu ve DSLR 'a geçtim. Bir kaç hafta araştırma yaptım. Forum sitelerinde olsun arkadaş çevremde olsun sordum soruşturdum.. Seviye seviye ayrılıyor makineler. Giriş seviyesi dslr fotoğraf makinesi gibi seviye seviye gidiyor.  Ben araştırmalarımda elbette kötü bir makine almak istediğimi belirttim ayrıca çok fazla da para harcamak istemedim. Zaten önemli olan çekeceğiniz fotoğraflara göre kullanmanız gereken lens . İlk olarak 18 - 105 Lens tercihim oldu. Makine olarak hem kullanım hem kalite olarak Nikon D3200 tercih ettim. Makine çok kibar ve kullanımı oldukça kolay. Henüz birbirimize yeni alışıyoruz. Çektiğim fotoğraflar gayet başarılı . Renkler çok güzel.
Sizde fotoğraf çekmeye meraklıysanız ve bütçeyi çok yüksek tutmak istemiyorsanız bu cihazı şiddetle tavsiye edebilirim.

Öncelikle makine ve lens alın ,  bu işe başlarken direkt tüm ihtiyaçlarınızı karşılayarak fazla para harcamanıza gerek yok . Öncelikle kendinize uygun makineyi seçin ve uygun bir lens alın.
İkisini bir arada uygun satan teknoloji marketleri var . Ben Nikon D3200 18 105 VR Kitli lensi birlikte Vatan Bilgisayardan aldım .. Şimdilik başka bir ekipmanım yok.
Kullanmaya başladıkça ve öğrendikçe neye ihtiyacınız olduğunu anlıyorsunuz..
Şimdi benim bir tripota ihtiyacım var onu da yakın zamanda alıp çalışmalara devam etmek istiyorum.

Neye ihtiyacınız olduğunu anlayın, çektiğiniz fotoğraflara göre neye ihtiyacınız olduğunu zamanla anlıyorsunuz, ev ortamında çekiyorsanız başta size ışık kaynağı gerekmeyecek fakat öğrenmeye başladıkça evdeki doğal ışık size yetmeyecek bir harici flaş yada softbox alma ihtiyacı duyacaksınız.
Başlangıçta her şeyi almazsanız ilerleyen zamanlarda sadece neye ihtiyacınız varsa onu alarak gereksiz ürünlere para vermiş olmazsınız.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim..
Öğrendiğim şeyleri bu blogdan yazmaya devam edeceğim takipte kalın...


Beni instagramda takip etmek isterseniz aşağıdaki linki kullanabilirsiniz. 





Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.