İnstagrama Fotoğraf Yüklemek İçin Gramblr Kullanmayın !



Merhabalar ,
İnstagram fotoğrafçılarının en büyük derdi instagrama bilgisayardan fotoğraf yükleyebilmek .
Son dönemlerde Gramblr bir çıkış yaptı , fakat test etme şansı buldum denedim .
Malum bir sürü emekle fotoğraf çekiyoruz net olması için güzel olması için uğraşıyoruz ,  fakat gramblr ile instagrama fotoğraf yükledikten sonra görüntünün çok ama çok bozulduğunu gördüm.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum . Fotoğraflarınız izleyicilere çok kötü görünecektir.

Peki bu durumda ne yapmalı ?
Ben şimdilik fotoğrafları bilgisayarda işledikten sonra yandex diskte oluşturduğum instagram klasörüne atıyorum. Yüklemeler bittikten sonra telefondan yandex diskimi açıp fotoğrafları alıp instagramda paylaşıyorum.

Çalışmalarınızın hakkını vermek için benim yöntemimi kullanabilirsiniz. Aksi halde gramblr gibi programlar fotoğraflarınızın çözünürlüğünü çok fazla derecede bozmakta..

Ben tavsiye etmiyorum.. 


Beni instagramda takip etmek için @mustykte kullanıcı adını yada ; 
http://www.instagram.com/mustykte  linkini kullanabilirsiniz. 
Işığınız bol olsun. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.