Yeni bir reklam taktiği - Bilinçaltı Reklam İletisi

Merhabalar,
hepiniz denk gelmişsinizdir coca cola 'nın zero reklamına. sıfıra etkisiz derler ya vs vs..
Bunu bi sefer gördükten sora beynime bir şekilde işledi sanırsam.
Dizilerde bu muhabbeti duymaya başladım yada bana öyle geliyor :)
geçen karadayı dizisinde duydum ayak üstü oha dedim reklam yapıyolar.
velhasıl nette az önce benim gibi düşünenlere denk geldim .
ve simdi tv yi açtım kuzey güney fragmanı var :D

Aynı şeyleri bunda da hissettim.
Eğer bu planlı bir şey ise cidden çok başarılılar...

Şimdi inceleyelim :

Reklamın Kendisi bu:



Karadayı daki sahne bu : 




Kuzey Güney Fragmanı:




Yorum Gönder

1 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. subliminal mesaj taktiği yeni bir şey değil zaten ve çokta etkili bir yöntem

    YanıtlaSil