Ücretsiz Online Fotoğrafçılık ve Photoshop Eğitimi


Fotoğraf makinesi aldınız ve güzel fotoğraflar çekemiyor musunuz ?
Yoksa hala hangi fotoğraf makinesini almaya karar veremediniz mi ?
Fotoğrafçılığı en basit yolla kafa karıştırmadan öğreten kanala hoş geldiniz.

Fotoğrafçılık ve Fotoğrafla ilgili eğitim ve eğlence amaçlı videolar bu kanalda.

Fotoğraf çekimi ve fotoğraf çekim teknikleri konusunda tüm bildiklerimi bu kanalda sizlere aktarmaya çalışıyorum.
Fazla teknik detaya girmeden , istenilen sonuca ulaştıracak bilgileri kolay yolla anlatmaya çalışıyorum.
Bu kanalı izledikten sonra hangi dslr fotoğraf makinesini alacağınızı düşünmeyeceksiniz.
Çünkü güzel fotoğraflar üretmek için çok pahalı makinelere ihtiyacınız yok .

Fotoğraf makinesi incelemesi
Lens incelemesi
flaş ve diğer ışık incelemesi yapacağız.

Ayrıca photoshop eğitim videoları da bu kanalda olacak.
Temel bilgiler dışında ileri seviye manipülasyon eğitim videoları da bu kanalda.


Youtube Kanalına Ücretsiz Abone olun , 
Eğitim videolarını kaçırmayın 
Kanala abone olmak için tıklayın . 



-------------------
İlgili anahtar kelimeler
Fotoğrafçılık
fotoğrafçılık eğitimi
dslr makineler
dslr inceleme
lens inceleme
photoshop dersleri
photoshop eğitim videoları
vlog

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.