Eski Türk filmleri bambaşkaydı

Daha henüz Çocukken büyüklerim hep Türk filmleri izlerdi ben pek sevmezdim. 
Yabancı filmler falan izlemek daha eğlenceli gelirdi. Yada o zamanın dizilerini izlerdim. Şimdilerde ise işler tam tersine döndü. Zamanında Türk filmlerinden başka birsey izlemeyen teyzelerimiz artık dizi izlemeye evlilik programı izlemeye başladı . Ben ise nerede bir Kemal Sunal filmi var nerede bir eski film var diye bakınıp duruyorum . 

Bence gayet güzel ve gayet eğlenceli filmler bunlar . Şimdilerde bazı sahtekar ürün Satıcı kanallarda sürekli Yeşilçam filmleri oynatılıyor . En güzel sahnelerde ise reklama girip Çakma telefonlar satmaya çalışıyorlar . Bunlara rağmen bu Kanalları açıp eski filmleri izlemek gayet güzel . Tavsiye ederim . 


Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.