AXA Sigorta Zararımı Karşılamamak İçin Türlü Bahaneler Üretiyor !

14.04.2012 Tarihinde 24 DF *** Plakalı aracımla Konya-Sarayönü ilçesinde Kaza Yaptım , tutanakta da görüldüğü üzere suç bana çarpan araçta ve bana çarpan sürücü yazdığı görüşte suç benimdir diye ekledi. 
Aracımı gönderdim servise eksper gelip kontrol ettiğinde bu araçların ikisi de 24 plaka bunda bir usulsüzlük var deyip kaza fotoğraflarının aslını mail adresine istedi, gönderdim inceledi. 
Ve 6467733 numaralı dosyam incelemeye alındı.
Bugün 18.04.2012 de eksperle telefonla görüştüğümde senin aracının hasarlı bölümünde sana çarpan aracın renginin aksine kırmızı bir boya var deyip inceleme başlatacağını söyledi, ve benim her gün işe aracımla giderken şimdilerde küçücük bir hasar yüzünden serviste yatıyor. Eksper inceleme yapacağız dedi haliyle uzayacak bende arabaya ihtiyacım olduğunu biran önce yapılmasını istediğimde sigorta ödemezse sen aracını yaptırmayacak mısın şeklinde sert bir ithamda bulundu. 

300 400 TL'lik hasarı karşılamamak için türlü bahaneler çıkarıp beni zor durumda bırakıyor !

Ne işe yarar böyle sigorta , kime fayda bu sigorta arkadaş !

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.