Vodafone 3G Vodem K3570-Z Kullanım Detaylarım :)

2 gün önce vodafone k3570-Z model cihazı aldım ,  tatil modundayım köye geldim pek verim alamıyorum, zaten 3G kapsamı değil EDGE ile bağlanıyo , şimdilik pek sevmedim , konyaya gidecem bir hafta içinde  orada nasıl olur bilmem. 
Kota aşarım fatura kabarık gelir diye korkmuyo değilim,  ilk ay korku ile geçecek :D
İnsallah can sıkıcı bi olay ile karşılaşmam..
 K3570-Z cihazın kalitesini pek beğenmedim açıkçası.. şimdilik idare edecez bakalım..  
3 ay taahhüt var sevmezsem 3 ayın sonunda direkt iptal..
size tavsiyem cok cok gerekmedikçe böyle bir şey almayın ....  

Yorum Gönder

4 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. inanın bu yorumu yapmak için göbeğim çatladı diyebilirim ki o derece çok yavaş net hiç hoşnut kalmadım açıkçası.. we ewin her yerinde çekmiyor balkonda kullanabiliyorum sadece :(

    YanıtlaSil
  2. benim ki her yerden çekiyo walla
    sizin bilgisayarda bi sorun olabilir benimki süper çekiyo her yerden köy,dağ ve benzeri yerlerde :)

    YanıtlaSil
  3. ya arkaşadaşlar ben bu vodemi masaüstü bilgisayarda deniyorum olmuyor :S Cihaz bağlı değil hatası alıyorum yada şebekeyi bulamıyor, bulsa da sürkli bağlantı kopuyor bunun hakkında bana yardım edebilecek olan var mı ?

    YanıtlaSil
  4. 3g var ama 3g ye bağlanmıyor yardım edin acilllllllllllllllll

    YanıtlaSil