Grafik ve Web Tasarımı Kursu | İstanbul


T.C.
İSTANBUL İL ÖZEL İDARESİ
MESLEKİ ve TEKNİK EĞİTİM KURSLARI PROJESİ 
BİLGİSAYAR DESTEKLİ GRAFİK TASARIM KURSU VE WEB TASARIM KURSU

Tel: 0535 270 70 26   
İLETİŞİM İÇİN: Kadırga Anadolu Meslek Lisesi Teknik Lise ve Endüstri Meslek Lisesi 
0546 288 75 76
TALİP ALTIN

 
  • Düzenlenecek olan kurslar tamamen ücretsizdir.
  • Kurs Bitiminde M.E.B. onaylı Sertifika verilecektir.
  • Kursumuza Herkes Katılabilir.

Katılmak isteyenlerde aranan şartlar :
  • En az İlkokul mezunu olmak.
  • Sağlığı öğrenim görmek istediği meslek için elverişli olmak.


 
PROJENİN AMACI
Makro planda bilgi çağının değişim ve gelişim karakterine uygun cevap verme, ülkeler arası yaşanan rekabette ülkemiz için gerekli olan yetişkin insan gücünün oluşmasına katkı yapmak, ülkemizde had safhada olan işsizlik sorununa, bir dünya kenti olan İstanbul özelinde çözümleyici adım atmak, bu kapsamda iş hayatının talep ettiği nitelikli ara elaman ihtiyacını nispeten karşılamak öngörülmektedir.

Projenin uygulama esasları :

1)Eğitim İstanbul İli sınırları içinde yapılacaktır.

2)Eğitim bölümleri endüstri, bilişim ve hizmet sektöründe ihtiyaç duyulan ve ön plana çıkan mesleklerden seçilecektir.

3)Her kursun eğitim ve öğretim programlarında Milli Eğitim Bakanlığı Mevzuatı dikkate alınacaktır.

4)Kurslarla ilgili iş ve işlemler İdarenin bilgisi ve onayıyla gerçekleştirilecektir.

5)Eğitimler teorik ve uygulamalı şeklinde gerçekleştirilecektir.

6)Eğitim yıllık müfredat esasına dayanır.

7)Yıl müfredat iki (4+4) dönem ve 8 aydır.

8)Her kurs merkezi okulda okulun müsaitliğine göre belirli sayıda kurs açılır.

9)Haftada 4 gün, günde 4 saat eğitim yapılır (Hafta içi: 4 saat, hafta sonu: 8 saat, okulun  müsaitlik durumuna göre düzenlenebilir).

10)Her sınıf sayı olarak 12-20 kursiyerden oluşur.

11)İlk dönem toplam 500 kişiyi içermektedir.

12)Her  bir kursiyer ortalama 400 saat eğitim alır (eğitim saatleri dersin niteliğine göre ayarlanabilir).

13)Toplam 200.000 saat eğitim yapılacaktır.

14)Konular % 85 teknik % 15 sosyal-kültürel alan konular
Hizmet gerekleri :

1)Eğitim Mekanı olarak ilgili liselerin sınıf, laboratuar ve atölyeleri kullanılacaktır.

2)Eğitim için meslek liselerinin en iyi ve donanımlı olduğu bölümler tercih edilecektir.

3)Eğitim çağın niteliğine uygun metod ve teknolojiyle yapılacaktır.

4)Her lise için rehber hoca, eğitmen desteği sağlanacaktır.

5)Temel mesleki kitapların yanı sıra eğitim destek notları hazırlanacaktır.

6)Eğitim dönemi sonunda, kursiyerlere MEB onaylı sertifika verilecektir.

7)Proje konusunu gündeme getirmek, önemine vurgu yapmak, farkındalık sağlamak, kamuoyu oluşturmak ve destek sağlamak amaçlarına matuf toplantı, sempozyum, ilan duyuru ve medyada yer almasını sağlamaya yönelik aktiviteler yapılacaktır.

8)Program kapsamında, açılış ve kapanış (sertifika verme) programları

Düzenlenecek olan kurslar tamamen ücretsizdir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.