Şimdi Hayat !

Ben bu yolda tekrar yürümem
Artık buralardan geçemem
Ben bu yaştan sonra ne kara kaşa göze
Ne de selvi boya hiç gelemem


Muhtemelen herkez bu şarkıyı biliyordur,
bilmeyenler için ; Şimdi Hayat

Şarkıyı dinlerken kopup gittim başka diyarlara başka dünyalara , sevgilime ,geçirdigimiz güzel günlere, yaptığım hatalara vs vs gitmediğim yer kalmadı.
Şarkıda konu benim gittiğim ve benim düşündüğüm şeylerden çok farklı muhtemelen , ama herkesin farklı bi anlayış biçimi var.
Bir insan göz göre göre sevdiği insanı nasıl üzer, görmeden bilmeden üzdüğünü sanar . oysa görmüş ve bilmiştir, ama bazen insan ne yaptıgını sonunun nereye varacağını kesinlikle fark edemez. Ben de zamanında hata yaptım onun bilmemekle yada sonunun nereye varacağını bilmemekle hiç alakası yok. Yaptığım resmen cahil cesareti ve aptallık karışımı bir durum. Be insan oğlu tamam bu hatayı yaptın bük boynunu pişmanlığını göster, evet yaptım , pişmanlıgımı gösterdim . Bi şekilde buzlar eridi güneş açtı, tabi zaman aldı. Kırgınlık ve güven kaybı ilişkide birsürü şeyi eksiltmiştir.
Bi hata daha olmasın diye artık sıkı takip başlar , her yerden izlenmeye başlarsın. bu arada kişiye ilgi sertdir, acımasızdır , cezanı çekmen istenir. insanın o anlarda konusup dertleşeceği kimse kalmaz olmuştur. Bu durum ona çok büyük bir cezadır. Ama sorun şurda ki bu durumdan dolayı da karsı tarafın istemeyeceği ve gene onun bir hata oldugunu bilmeden düşünmeden kafada muhasebesini yapmadan küçük büyük hatalar yapılır. Bunu kesinlikle insanoğlu isteyerek yapmaz, buna kendini mecbur hisseder , sonunda ne olur ?

Belki zorlukları atlatıp aşkı kurtarırlar , her şey çok güzel olur, fakat o da ne ? Güven kazanmaya çalışırken onun kalbini kıracak onu incitecek herşeyi silbaştan yapacak bir şey vardır ortada. Ne yapmak gerekir , bu durumda ne yapılır , işte bu gibi durumlar için bir erkek beyni bu durumu temizlemeye asla yetmez. ve bir büyüğünden yada görmüş geçirmiş bir yakınından akıl almadan hareket eder kendi zaaflarını kendi temizlemeye kalkarsa haliyle beceremez. neyseki eğer böyle bir aşkta kırgınlık arasında böyle destek oldugunu sandığı oysaki karşısındaki insanı kırıp üzebilecegini düşünmeden yaptığı hatalar gerçekten tüm düzenin içine bırakabilir.

Her şey yoluna girdi herşey iyi gidiyor derken bir yerden kokusu çıkabilir , şimdi diceksiniz ortada kötü bişe yok, evet bende bu başıma gelince böyle haykırdım , ama neydi konu ; herşey çok güzel giderken güven %100 ken bir hata yapıp karsıdaki insanın güvenini bitirdikten sonra , gözyaşın bile suç olabilir. adım atman nefes alman telefonuna bakman herşey sorun olabilir. kesinlikle haklıdır , çünkü o güveni kaybetmişsin. geri kazanması imkansız değildir , ama kolay da değildir. başarabilirsin zamanla düzelecektir .

Okuyuculara söyleyeceğim tek şey asla güven kırmamanız, o tatlı güveni asla aranızdan yok etmemeniz. eğer o güven giderse ister hata yap ister yapma , küçük şeyler karsıdaki insanı korkutacak ve üzülmesine sebep olacaktır.

içimden gelenleri yaşadıklarımı yazmaya calıştım , bende simdilerde bu şarkıdaki gibi , ben bu saatten sonra ne ondan vaz geçerim ne de başka bir hata yaparım. Çok büyük dersler çıkardım kendim için. Çok şey kattı. belki bi çok şeyi bırakmama ve güzel şeylere başlamama sebep oldu bu . ama insan sevgisiz yaşayamıyor ,alıştığı insandan sevdigi insandan ayrı kalamıyor.

Yazıyı yazdığım gibi yayınlıyorum, muhtemelen bazı yerler karmaşık bazı yerler hatalıdır , Son 68 saatin 13 saatini bölük bölçük uyuyarak geçirip bu yazıyı yazdım...

Yorum Gönder

2 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. diyetuzmanı11 Mart 2012 00:29

    yazınızı baştan sona okudum açık sözlülükle ve içinizden geldiği gibi yazdığınız için tebrik ediyorum.... hataların farkında olmak Güzel nokta.

    YanıtlaSil
  2. samet eryaman11 Mart 2012 00:30

    Abi naptın sen böyle süper yazmışsın devam devam.

    YanıtlaSil