Sokrat ST - Nazar Diyosan

BOŞ...
amacın kalmıyosa
hayat sarmıyosa
her akşam aynı saatte yatıp ve aynı şekilde kalkıyosan
bunun bi anlamı yok
yada haz almıyo say hayattan
hayat azarlıyosa
bu yüzden sinirlerim azalmıyosa
ben,  bu kadar acı çekerken böyle hayatın içine ederim bana bakıp nazar diyosan
artık ne diyim ?


nasılsa anlamıcaksın, anlatsamda sana anlasan yerinden kalkamıcaktın
bunu bildiğimden çenemi tuttum ama
sanırım çok sustugum için beni unuttu hayat !
sende aptalsın ! sende onlar gibisin
onlar kadar saftirik ve onlar kadar korkak birisin !
bu yüzden benim için son kez ayaga kalk
çünkü bu elvedam aşka değil hayata …



Hoşçakal....
-----------------------------------------------------------------
Samet GÖNÜLLÜ'nün sevdiğim şarkılarından biridir..
Paylaşmak İstedim..


Tags

Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.